Kelj életre! $4 | A változás képessége2014.05.17. 12:21, LordDracul
Elkészült a következő cikk a 'Kelj életre!' sorozatból, ezúttal végre életre keltjük a szereplőt, és kicsit körüljárjuk, mennyire fontos az, hogy mindenkiben meglegyen a képesség a változásra!
Jó szórakozást, ezen a linken olvashatjátok, kommentálhatjátok ^^
//lorddracul.gportal.hu/gindex.php?pg=36331399
Vérfrissítő2014.05.11. 13:00, LordDracul
Felkerül a 'Kelj életre!' sorozat következő darabja is, de gondoltam egyet és áthelyeztem cikkek modulba, mert így nem kell szórakozni a tegekkel, meg a visszakeresgetéssel, szépen minden meg lesz egy helyen, könnyen kezelhetőn.
Ugyanilyen címmel találjátok az 'Alkotok' menüpont alatt, jelenleg bárki számára elérhető, kommentelhető formában.
A mai téma a 'Személyiségjegyek', remélem ezúttal is lesz vállalkozó szellem, aki megosztja az ezzel kapcsolatos nézeteit, mert továbbra is kiváncsi vagyok rá, mások hogyan látják ugyanazt a dolgot. Aki pedig eddig nem vett benne részt, kapcsolódhat most is, vagy kezdheti az elejéről, ahogy tetszik ^^
Azért adok nektek közvetlen linket is, itt találjátok: //lorddracul.gportal.hu/gindex.php?pg=36331399&nid=6510961
xXx
Továbbá készülök egy másik projekttel is, erről hamarosan (még ma) referálok, ugyanebben a posztban ^^
xXx
UPDATE
Heti 100 szavasok, mert ennyire mindig akad egy kis idő ^^
MInden héten felkerül egy téma, amire aztán lehet egy vagy több 100 szavas drabblét alkotni. Hogy mi ez, miért és hogyan, arról bővebb információt ezen a linken találtok: //lorddracul.gportal.hu/gindex.php?pg=36331400
hangulat:
Kelj életre! $22014.05.04. 11:46, LordDracul
Ahogy nincsen átlagember, úgy nincsen abszolút jó és abszolút rossz karakter sem. Legalábbis, ha azt akarjuk, hogy hihetőek legyenek az okok és indokok, jó lenne, ha nem azt nyomnánk le az olvasó torkán magyarázatként, hogy azért tette, mert gonosz...
A könyv is oda lyukad ki végül, hogy a jellemhibák, függetlenül a cselekménytől, teszik igazán érdekessé az adott karaktert. Nem kell elmondanom senkinek, hogy sokkal közelebb tud érezni magához valaki egy olyan karaktert, aki igaz, hogy megmenti a világot (amire a mi életünkben nem gyakran kerül sor), de mondjuk rágja a körmét, vagy amikor reggel felkel egy utolsó bunkó mindenkivel ^^
A vágás alatti feladatban tehát ezt fogjuk kicsit boncolgatni, akinek kedve van, nyugodtan szóljon hozzá ^^
Az előzményekről itt olvashattok $1 vagy ezeken a tegeken kelj életre!; kezdő írók
hangulat:
Kelj életre! $12014.04.27. 10:56, LordDracul
Még tavaly a szülinapomra kaptam meg a 'Kezdő írók kézikönyvét' az egyik barátosnémtól. Azt mondta, segíthet. Nem tudjuk miben, de valamiben biztos. ^^
Tulajdonképpen igaza is lett, mert bár - sajnos :S - azóta sem írtam semmi érdemlegeset, de mégis újra és újra elő-előveszem vagy azért, mert egyetértek bizonyos dolgaival, vagy azért, mert pont nem, de mindenképpen gondolkodom rajta, szóval tényleg célt ért végül.
Az egyik nagy igazság, amivel egyetértek, hogy az írás iparosmunka. A könyv példájával élve, hiába tudod, hogyan néz ki egy szék, ha otthon összetákolod, valószínűleg berogy alattad. Minden szakmának meg kell tanulni az alapjait, a fogásait és szabályait ahhoz, hogy aztán a legnagyobb lelki nyugalommal szarhassunk rájuk ^^
A Mors Fatumon a játékok gyakorlatilag a karakterekre épülnek, az ő személyiségükre, így nagyon fontos, hogy legyen nekik. Az én írásaim egyik nagy hibája viszont, hogy annyit foglalkozok velük, hogy elsikkad mellettük a cselekmény és a történet. Így jutottam oda, hogy megint fellapozzam a könyvet.
Kicsit a karakterek írásának témáját szeretném körbejárni, hogy magamban is helyretegyek dolgokat, ha van kedvetek, Ti is beszállhattok írással, megfigyelésekkel, kritikákkal, vagy csak úgy, mert ellenállhatatlan kényszert éreztek a közlésre. ^^
Ugyanis a feladatokat szándékozom kiemelni a könyvből (a vágás alatt lesz az első), aztán kommentek formájában lehet megoldani, vagy beleszólni a megoldásba. Arra gondoltam, hogy ezeknek a dolgoknak a végiggondolása jót tesz a Mors Fatumos karaktereknek is és úgy általában véve bármilyen írásnak, ami ezután kikerül az ember keze közül.
hangulat:
|